Kendji Girac: Bagaimana dia terselamat selepas ditembak? Jawapannya akan mengejutkan anda!

Kendji Girac: Bagaimana dia terselamat selepas ditembak? Jawapannya akan mengejutkan anda!

Temui kisah survival Kendji Girac yang mengejutkan, cedera akibat tembakan: cerita luar biasa yang akan memikat hati anda!

Kemenangan Kendji Girac dalam “The Voice”

mengetahui bagaimana dia terselamat selepas ditembak.

10 Mei menandakan tarikh simbolik untuk Kendji Girac. Malah, sepuluh tahun yang lalu hingga hari ini, penyanyi itu memenangi rancangan terkenal “The Voice” di TF1. Untuk majlis itu, Kendji ingin berkongsi mesej yang menyentuh hati di Instagram, mengucapkan terima kasih kepada peminatnya atas kemenangan ini yang mengubah hidupnya.

Perkataan pertama sejak tragedi itu

terselamat selepas ditembak

Walau bagaimanapun, kenyataan ini berlaku dalam konteks tertentu. Sememangnya ini adalah kata-kata pertama Kendji sejak tragedi yang berlaku pada malam 21 hingga 22 April lalu. Penyanyi itu cedera parah akibat tembakan di dada ketika memegang senjata.

Permohonan maaf yang ikhlas

terselamat selepas ditembak

Dalam mesejnya, Kendji bercakap buat kali pertama sejak kejadian ini. Dia memohon maaf kepada keluarga, pasukan dan peminatnya atas sebarang kebimbangan yang mungkin timbul. Dia memikul tanggungjawabnya dan menyatakan kekesalannya kerana tidak dapat memberikan kembali kepada penontonnya semua yang dia terima.

Sembuhkan diri anda dan kembali lebih kuat

Kendji Girac berazam untuk meletakkan tempoh ini di belakangnya dan menumpukan perhatian kepada pemulihannya. Dia memastikan bahawa dia menjaga dirinya dan meluangkan masa untuk berehat untuk kembali lebih kuat. Di sebalik kesukaran, penyanyi itu tetap bertekad untuk menghadapi dugaan ini dan menempuh rintangan.

Versi berbeza

Sejak kejadian itu, versi telah menyimpang tentang keadaan kecederaan Kendji Girac. Pada mulanya, dia mendakwa ia adalah tembakan tidak sengaja dari trelernya. Bagaimanapun, pihak pendakwaan membuka siasatan bagi cubaan membunuh dengan sengaja, berikutan keterangan yang disifatkan mengelirukan.

Alkohol dan kokain terlibat

Analisis mendedahkan bahawa Kendji telah minum banyak dan telah menggunakan kokain sebelum kejadian. Paras alkohol dalam darahnya dianggarkan pada 2.5 gram setiap liter darah. Pendedahan ini menolak tesis campur tangan pihak ketiga dalam perkara itu.

Kebenaran yang menjadi miliknya

Keadilan menutup kes itu, meninggalkan keraguan tentang niat sebenar Kendji Girac malam itu. Pendakwa raya berkata bahawa sama ada ia bunuh diri palsu yang salah atau percubaan membunuh diri, kebenaran terletak pada Kendji sendiri. Subjek bunuh diri masih menjadi tabu dalam komuniti gipsi kerana pertimbangan agama.

Akhirnya, Kendji Girac cuba membuka halaman episod menyakitkan dalam hidupnya ini. Keazamannya untuk pulih dan kembali menonjol terserlah. Peminatnya tidak sabar menunggu untuk melihatnya kembali bersinar di atas pentas, membuktikan ketabahan dan bakatnya.

Scroll to Top